ХАРЬКОВСКАЯ ОБЛАСТНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ВСЕУКРАИНСКОЙ ОБЩЕСТВЕННОЙ ОРГАНИЗАЦИИ ИНВАЛИДОВ “СОЮЗ ЧЕРНОБЫЛЬ УКРАИНЫ”Харьковская общественная организация «Чернобылец Харьковщины»

26 апреля 1986 года

На четвёртом энергоблоке Чернобыльской АЭС произошла авария, ставшая крупнейшей катастрофой в истории атомной энергетики...

Последствия

Уже прошло 33 года, со дня аварии на ЧАЭС, но до сих пор мы видим её последствия...

На Харьковщине

По состоянию на 01.01.2020 года - 20 212 пострадавших от последствий аварии на ЧАЭС

10 248 ликвидаторов

Участников ликвидации последствий аварии на ЧАЭС 10 248, в т.ч. инвалидов 5227 чел.

5 285 потерпевших

Потерпевших от Чернобыльской катастрофы 5285, в т.ч. 942 инвалида

164 человека

164 участников других ядерных испытаний, в т.ч. 51 инвалидов

1 946 вдов

1946 вдов, умерших чернобыльцев, смерть которых связана с последствиями аварии на ЧАЭС

2 569 детей

Пострадало 2569 детей, в т.ч. 5 из них инвалидов

Помним, скорбим

С 1986 года на Харьковщине умерло более 10 тысяч человек...

Львівська обласна організація «Союз Чорнобиль України» про постатейний перегляд Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з метою внесення до нього змін.

Опубликовано: 21 Июль, 2015

Смеречинский

№92/1    від 16 липня 2015 р.

                                                   Президенту ВГОІ
» Союз Чорнобиль України «
В. Березіну

Шановний Володимире Олексійовичу ! 

Розпочавши постатейний перегляд Закону України » Про статус і соціальний захист      громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи » з метою внесення в нього дійшли висновку — робота ця безперспективна з наступних причин :

До тих пір, поки Кабінет Міністрів буде наполягати на праві визначати не тільки по­рядок, але й розміри виплат по цьому Закону, а Верховна Рада підтримуватиме це пра­во, вносячи відповідний запис в актуальний Закон України » Про Державний бюджет України на відповідний рік «. — всі наші пропозиції не будуть варті паперу, на якому вони надруковані.

Ні один уряд України ніколи не виконував вимоги Закону повніс­тю, ні один уряд не визнавав себе спадкоємцем попереднього уряду (в частині вико­нання нашого Закону), не брав на себе відповідальність за дії попереднього уряду, ко­жен наступний уряд звалював всі біди і негаразди на попередників.

Прекрасно розумі­ючи фінансовий стан держави, ми все-таки повинні вимагати від Президента і Уряду звіту про повернення вкрадених у народу України коштів за минулі роки, націоналізує зації як незаконно приватизованих об’єктів, так і збудованих на корупційні гроші палаців, придбаних автомобілів , яхт , літаків, притягнення винних до відповідальності.

Сьогодні Закону немає.

Не мають жодного захисту в пенсійному законодавстві ліквідатори 2 категорії, а про стан їх здоров’я свідчать діаграми, які ми Вам передали.

На протязі років не змінюється розмір так званої компенсації 50 % вартості продуктів харчування — це зараз скоріше компенсація 5 % вартості.

Неможливо отримати ліки за безкоштовними рецептами через відсутність в державному реєстрі оптових цін.

Про­валено санаторно-курортне оздоровлення через низьку ціну путівки, в результаті са­наторії, де дійсно лікують , а не освоюють кошти, і нормальні умови проживання, не приймають участі в тендерах.

Вершиною досягнень уряду є постанова КМУ № 285 від 14 травня 2015 року, в якій виплата допомоги сім’ям, які переселяються, дорівнює вартості буханки хліба, а одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків ава­рії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастро­фи ( що, по суті, є страхуванням життя ліквідатора ), для інваліда 1 групи становить 379 грн 30 коп.

Вирахувано з точністю до копійки !

Наведене вище беззастережно свідчить — Конституцію порушувати не можна. Не можна надавати право КМУ визначати розміри компенсаційних виплат. Не можна для компенсаційних виплат встановлювати фіксовані розміри !
Головне науково-експертне Управління Верховної Ради України у своїх Висновках неодноразово підкреслювало неприпустимість надання дозволу КМУ встановлювати розміри компенсаційних виплат, адже вони встановлені Законом і приймаються Вер­ховною Радою.

1. Необхідно скасувати ( визнати неконституційними ) Рішення Конституційного Суду України від 26 грудня 2011 року № 20 — рп/2011 та від 25 січня 2012 року №3 —
рп 012.

2. Припинити існуючу практику відстоювання своїх прав у суді кожним чорнобильцем індивідуально.

3. Чиновників, винних у порушеннях Закону, притягнути до відповідальності.

І лише тоді, коли громадськість побачить, що Закон виконується — можна говорити про його оптимізацію.

Голова ЛОО СЧУ                         В. Смеречинський

Один комментарий на «“Львівська обласна організація «Союз Чорнобиль України» про постатейний перегляд Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з метою внесення до нього змін.”»

  1. ВАША ПРАВДА И НАША-ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ! «ВДОСКОНАЛЕННЯ» ПОСТ.КМУ №1210-ПОЗОР ГОСУДАРСТВА УКРАИНЫ,ГЕНОЦИД ЧЕРНОБЫЛЬЦЕВ! ЕСЛИ ЭТО» УЛУЧШЕНИЕ «+ПРИМУТ, ТО ПОСЧИТАЕМ -АРИФМЕТИКА 1 КЛАССА: С 01.2012Г ПЕНСИИ НАСЧИТЫВАЮТСЯ ПО 1210. ГОВОРЮ О САМОМ НАБОЛЕЛОМ-МИН.ПЕНСИИ ИНВ.2ГР -2419.95 СО ВСЕМИ НАДБАВКАМИ+300ГР ПО «УЛУЧШЕНИЮ»=2719.95 +949ГРН(МИН.ПЕНСИЯ ЖЕНЫ) ИТОГО ОБЩИЙ ДОХОД 3668.95:2=1834.48 НА ОДНОГО ЧЛЕНА СЕМЬИ Т.Е ВЫШЕ УСТ-ГО КМУ-1710ГРН. В ПЕРСПЕКТИВЕ «УЛУЧШЕНИЯ «НАРАБАТЫВАЮТСЯ,ЧТОБЫ ЛЬГОТЫ СНЯТЬ И ВСЕМ КАТЕГОРИЯМ. ВОТ ПОЭТОМУ НУЖНО БОРОТЬСЯ ЗА ИСПОЛНЕНИЕ НАШЕГО ЗАКОНА! А ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ К ПРИБЛИЖЕНИЮ К НОРМЕ 54СТ.-ИЛЛЮЗИЯ -ЗА 4 ГОДА 2012-2015ГГ ВСЕГО ХОТЯТ ПОВЫСИТЬ НА 300ГРН,ЧЕРЕЗ СКОЛЬКО ЛЕТ ПРИДЕМ К НОРМЕ 54СТ И СКОЛЬКО НАС ОСТАНЕТСЯ?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *



Создание сайта на WordPress - Rubika.